Thursday, October 1, 2009

Kalau Mahathir pun Tak SOkong ISA Samad......!

Mahathir Tidak akan Berkempen untuk BN di BAgan Pinang.......

Berita dari Bernama memetik bahawa Tun Dr Mahathir Mohamad tidak akan berkempen unttk calon Barisan Nasional (BN) pada Pilihanraya Kecil nanti Bagan Pinang.

"Well, he is the party nominee, I support. My personal feelings does not count," he said when asked whether he was disappointed by the nomination of the BN candidate.

Yesterday, former Negeri Sembilan menteri besar Tan Sri Isa Abdul Samad, 59, was nominated as the BN candidate for the by-election.

Rumusan yang dapat dibuat ialah kalau Mahathir sendiri pun tak menyokong calon BN, tentu ada sebab yang tertentu yang kita pun tahu. Jadi ini merupakan "signal" yang cukup jelas kepada penyokong-penyokong BN.... supaya tolak calon seperti ini.

Hatta polis dan tentera pun boleh menggunakan alasan Mahathir sendiri pun tak menyokong, maka kami pun ikut.... untuk menolak calon tersebut!!!





____________________________________________________________________

Jikalau anda berhajat untuk menghantar rencana atau maklumat berserta dengan gambar emailkan pada alamat dibawah. Sertakan nama penuh dan hp anda. Rencana yang berbentuk kebencian kepada perkauman dan agama ~ TIDAK AKAN DISIARKAN.
EMAIL : pkrkota.anggerik@yahoo.com

No comments: