Monday, February 16, 2009

Takziah- Anak Almarhom Dato Sheikh Azmi Meninggal Dunia

Alfatihah- Allahyarham Badrul Zamani bin Dato' Sheikh Azmi

Anak kepada Almarhom Dato' Sheikh Azmi Ahmad telah kembali ke rahmatullah pada hari Sabtu 14 Febuari, jam 8.25 malam di Pusat Perubatan Universiti Malaya UMMC.

Allahyarham berumur 33 tahun dan jenazah Allahyarham telah selamat disempurnakan oleh AJK MAsjid TTDI Jaya Shah Alam dan telah selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Sek 21 Shah Alam pada pagi 25 hb Febuari 2009. YB Yaakob Sapari, ADUN Kota Anggerik turut hadir ke tanah perkuburan bagi mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham.

Terima kasih kepada Kak Wan, Tn Haji Anuar Salleh, kariah Masjid TTDI Jaya dan mereka mereka yang lain kerana banyak membantu dalam urusan pengendalian jenazah. Hanya Allah swt. jua yang dapat membalas khidmat ikhlas mereka

Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham dan memasukkan beliau di kalangan mereka yang mendapat rahmatNYa. Amin

___________________________________________________________________

Jikalau anda berhajat untuk menghantar rencana atau maklumat berserta dengan gambar emailkan pada alamat dibawah. Sertakan nama penuh dan hp anda. Rencana yang berbentuk kebencian kepada perkauman dan agama ~ TIDAK AKAN DISIARKAN.
EMAIL : pkrkota.anggerik@yahoo.com

No comments: